4 квітня 2019 року директор ІСМАВ НААН Анатолій Москаленко, заступник директора з наукової та інноваційної діяльності Юрій Халеп, начальник відділу ЕІВМІ та ОПНК Олена Клименко, старший науковий співробітник відділу ЕІВМІ та ОПНК Олександр Христенко та молодший науковий співробітник лабораторії рослинно-мікробних взаємодій Анна Цехмистер взяли участь у воркшопі з он-лайн маркетингу «Бізнес в стилі digital», який пройшов в Світогляд: простір для комунікації та бізнес-освіти, конференц-зона.
«Бізнес в стилі digital» – це «10+» інструментів он-лайн маркетингу для побудови системних продажів. Учасники дізнались про прості та доступні для малого і середнього бізнесу он-лайн інструменти для організації своєї роботи в інтернеті, а саме:
– налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах;
– ефективної роботи соціальних мереж як каналу продажів;
– обробки замовлень та роботи з лояльністю клієнтів;
– створення яскравого контенту.
Надана інформація корисна підприємцям-початківцям та засновникам стартапів; підприємцям, які бажають підвищити продажі завдяки он-лайн маркетингу; всім, хто продає через Instagram, Facebook та всім, хто бажає продавати через соціальні медіа, але має обмежені рекламні бюджети.