
Дуальна форма навчання позитивно впливає на якість підготовки фахівців. І що важливо, це відбувається з урахуванням вимог роботодавців. Скорочується розрив між теоретичною та практичною підготовкою, підвищується конкурентоздатність випускників та мотивація до навчання.
Дана форма здобуття освіти запроваджена в закладах вищої та фахової передвищої освіти області, зокрема в НУ «Чернігівська політехніка», Прилуцькому технічному фаховому коледжі та Бобровицькому фаховому коледжі імені О. Майнової НУБіП України. Приємно відмітити, що вже другий рік поспіль і в нашій науковій установі практикується дуальна форма здобуття освіти студентів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр і йде підготовка запровадження найближчим часом цієї форми здобуття освіти для магістрів.
Окрім вищої та фахової передвищої освіти до впровадження дуальних форм навчання долучаються і заклади професійної (професійно-технічної) освіти: Прилуцький професійний ліцей, Ніжинський професійний аграрний ліцей та Чернігівське вище професійне училище.
Учасники зустрічі не оминули увагою і фактори, які стримують розвиток дуальної освіти. Це насамперед економічна нестабільність підприємств у сучасних умовах воєнного часу, відсутність податкових пільг для роботодавців при виплаті заробітної плати здобувачам освіти, відсутність гарантій збереження робочого місця за спеціалістом після завершення навчання.
За результатами обговорення головуючою були дані відповідні доручення по вирішенню піднятих у процесі обговорення проблемних питань.
